Blogia
EASYFISQUIM , ESO i Batxillerat.

Deures 2B35 de 2 d´ESO grup B del dimarts 3-5-11.

Deures 2B35 de 2 d´ESO grup B del dimarts 3-5-11. Aquests són els exercicis que heu de fer pel proper dijous 5-5-11 :

1.- Calcula l´acceleració de frenada que fa un avió al aterrar si al tocar la pista amb les rodes passa de 370 km/h a 150 km/h en tan sols 3 segons.

2.- Calcula en quin temps surt una mosca que està aturada sobre un tros de formatge si accelera amb 6 m/s2 i arriba a agafar una velocitat final de vol de 28 m/s.

3.- Quan jo surto a passejar amb el meu gos TOM m´agrada fer carreres amb ell a veure si puc guanyar-lo alguna vegada, i per això vull saber quina velocitat hauria d´alcançar per guanyar. Si TOM surt aturat i accelera tot el temps amb 4,5 m/s2 i triga 8 segons a agafar la seva velocitat màxima, a quina velocitat hauria de correr jo per poder guanyar-lo?.
Podre aconseguir-ho alguna vegada?.
Busca a internet quina és la velocitat màxima a la que ha pogut correr alguna vegada un ser humà.


4.- Un dia excepcional en el qual vaig donar-li al meu gos Tom molt de menjar i el vaig entrenar durant una setmana sencera,vaig treure-lo a correr, jo amb la bici i ell sense bici. Es vam ficar els dos aturats un al costat de l´altre, jo en bici i ell mirant-me al meu costat, i vaig arrancar amb la bici a tota pastilla i ell també. Vam anar accelerant cadascun tot el que podia fins que TOM em va passar i va arribar al final del carrer que era de 200 metres de llarg. Un amic que estava amb mi va cronometrar el temps que va trigar TOM a arribar al final del carrer i va ser de solament 5,5 segons.
Calcula l´acceleració amb la qual va correr TOM aquest dia en el que va guanyar encara que jo anava amb bici i tot.

0 comentarios