Blogia
EASYFISQUIM , ESO i Batxillerat.

EL MEU MAIL PER SI NECESSITEU CAP CONSULTA.

Mireu, per si necessiteu preguntar-me el que sigui respecte al treball que heu de fer i per a futurs treballs per si vos he d´enviar algun arxiu pdf amb fulles del llibre de text o exercicis o fotocòpies, és molt cómode poder fer-ho ràpidament per mail i fer-ho arribar a tots els alumnes a la vegada, així com contestar qualsevol dubte que tingueu sobre qualsevol cosa del treball o examen durant el cap de setmana i no podeu esperar fins al dilluns (sempre que jo pugui respondre i estigui disponible, clar, però normalment ho miro i crec que podré contestar freqüentment).

Fixeu-vos també que aquí en cada missatge hi ha una opció per a contestar-me o fer algun comentari si vos cal , per tant podeu si voleu comentar o contestar cada missatge que jo escric aquí al blog.

Així que ahí teniu el meu mail ( AAHH, recordeu que jo pel teu mail no puc endevinar qui eres, així que si escrius, fes el favor de primer de tot indicar-me el teu nom i de quin grup eres). Que estudieu molt, bon cap de setmana.


EL MEU MAIL : profesoresobatx@hotmail.com


(Pels de 1B, com jo sóc el tutor, em podeu escriure per qualsevol consulta de classe, treball, etc).

0 comentarios