Blogia
EASYFISQUIM , ESO i Batxillerat.

1 ESO tecnologia

1 ESO Tecnologia: exemple 2 treball paper milimetrat.

1 ESO Tecnologia: exemple 2 treball paper milimetrat.

1 ESO Tecnologia: exemple 1 treball paper milimetrat.

1 ESO Tecnologia: exemple 1 treball paper milimetrat.

Deures per tots els grups de 1 ESO 20-10-11.

1. Pel proper dia que estiguem al taller de tecnologia , si us plau, que tothom vingui amb llapis, goma de borrar, compàs i un retolador negre per rellenar les línies del giroscopi.

2. Pel proper dia que estiguem a l´aula de classe, no al taller, porteu un full de paper mil.limetrat. El podeu conseguir a la papereria normal, pregunteu pel paper mil.limetrat i a veure si vos poden vendre un full solt. Si no vos volen vendre un full solt, NO compreu el quadern sencer perquè a vegades van 15 o 20 fulls en un quadern i no en venen de fulls solts, però en moltes papereries si que en venen de solts, intente-ho a veure si podeu comprar un full solt a soles. El porteu i el proper dia farem un exercici amb ell a la classe. També, si busqueu "papel milimetrado" al google, i després clikeu en images, vos sortira la foto d´un full de paper mil.limetrat i el podeu imprimir si voleu (i així no cal que el compreu).

-A sota, en ENLACES, vos deixo un enllaç que diu "PAPER MIL.LIMETRAT", clickeu allà i vos sortirà una pàgina on podeu descarregar un pdf amb el paper mil.limetrat per imprimir-lo.

Deures solament pel grup 1D per fer avuí a la tarda del 20-10-11.

Aquest exercici s´ha de copiar a la llibreta i respondre a la llibreta:

1. Mira al teu voltant a casa on hi puguis trobar dibuixos fotos, etc, ja sigui en revistes, catàlegs de supermercat, llibres, fotos, anuncis, rebuts,etc, el que sigui, i intenta classificar els diferents tipus de paper que trobes (color, textura, tacte, aspecte general, etc). Fes una taula a la llibreta on escriguis per a cada tipus de paper: on l´has trobat, les seves característiques (aspecte, textura, qualitat,etc) i quin tipus de dibuix o image has trobat en cada tipus de paper.

Fotos del llibre per l´examen de 1 ESO Tecnologia les teniu en ENLACES.

Que sapigueu tots els alumnes de 1er ESO que ja teniu aquí al blog en l´apartat de ENLACES les pàgines del primer tema del llibre de Tecnologia perquè pugueu estudiar per l´examen i per tenir els enunciats dels exercicis per fer-los tranquilament a casa. Les pàgines del primer tema veureu que van de la 10 a la 27.

Aquestes fotos de les pàgines del llibre les podeu copiar al vostre ordinador si, en el vostre ordinador, aneu a la pestanya que diu ARCHIVO i seleccioneu l´opció GUARDAR COMO, i allà podeu guardar una còpia de cada pàgina per exemple a l´escriptori del vostre ordinador. Que tingueu bon cap de setmana, fins el dilluns!!.

Deures 1B ESO tecnologia del 3-10-2011 i de 1C del 4-10-11.

Deures 1B ESO tecnologia del 3-10-2011  i de 1C del 4-10-11. Aquí vos deixo la foto de l´enunciat de l´exercici que haveu de fer per a deures per a la propera setmana. Si no veieu bé la foto per llegir-la, aneu aquí al blog on diu ENLACES i allà hi ha un apartat que diu DEURES 1 ESO TECNOLOGIA DEL 3-10-2011 , cliqueu allà i vos sortirà la foto una mica millor per copiar-la i pegar-la al vostre ordinador i la podreu fer més gran per llegir-la millor. Fixeu-vos que a sota de la foto teniu les paraules clau amb les quals omplir els buits de l´exercici. (Cal que copieu l´enunciat d´aquest exercici a la llibreta, no ho oblideu).

Recordeu que per a la propera setmana també teniu que fer la fotocopia que he repartit avuí a classe.

Enunciats dels exercicis que havíeu de fer pel 1B i 1C de la pag 23.

Enunciats dels exercicis que havíeu de fer pel 1B i 1C de la pag 23. Aquests exercicis eren per fer avuí 3-10-11 a classe de tecnologia pel grup 1B, però si a algú no li ha donat temps a acabar-los, aquí vos deixo els enunciats perquè els termineu a casa.

EL MEU MAIL PER SI NECESSITEU CAP CONSULTA.

Mireu, per si necessiteu preguntar-me el que sigui respecte al treball que heu de fer i per a futurs treballs per si vos he d´enviar algun arxiu pdf amb fulles del llibre de text o exercicis o fotocòpies, és molt cómode poder fer-ho ràpidament per mail i fer-ho arribar a tots els alumnes a la vegada, així com contestar qualsevol dubte que tingueu sobre qualsevol cosa del treball o examen durant el cap de setmana i no podeu esperar fins al dilluns (sempre que jo pugui respondre i estigui disponible, clar, però normalment ho miro i crec que podré contestar freqüentment).

Fixeu-vos també que aquí en cada missatge hi ha una opció per a contestar-me o fer algun comentari si vos cal , per tant podeu si voleu comentar o contestar cada missatge que jo escric aquí al blog.

Així que ahí teniu el meu mail ( AAHH, recordeu que jo pel teu mail no puc endevinar qui eres, així que si escrius, fes el favor de primer de tot indicar-me el teu nom i de quin grup eres). Que estudieu molt, bon cap de setmana.

EL MEU MAIL : profesoresobatx@hotmail.com

(Pels de 1B, com jo sóc el tutor, em podeu escriure per qualsevol consulta de classe, treball, etc).